lördag 13 oktober 2007

semestermage, suck!

Hämtade ut väskorna på Landvetter, sa adjö till alla och packade in oss 4 personer + 7 stora resväskor i en bil för hemtransport. Så långt allt väl ,men i höjd med landvetter samhälle började jag må illa och mycket illa! Fick tag i en plaspåse innehållande två flaskor Laphroige (eller hur det stavas) räddade från franska tullen som en utväg. MEN hann hem precis ! VARNING ät aldrig varm pasta med lax på Air France!!!!!! Var dålig nästan en vecka, fick använda enskilt toalett, inte arbeta men det var ju omöjligt med denna mage+ fruktansvärd huvudvärk+ trötthet som gränsade till medvetslöshet!Nästa vecka får jag svar från Infektionskliniken på prover både blåd och annat!
Gott att vara hemma iallafall !
Nu hojtade mannen i mitt liv från TV-rummet "Dags att boka resa i januari! Vart vill du resa älskling"
Ja, vart vill jag resa?? Skottland vill jag gärna se men inte i januari som det gäller. Vi var i Vietnam och Thailand i januari iår och jag vill gärna tillbaks till Saigon och övriga Vietnam och även Kambodja, Dubai är inte heller fel där var vi över nyår 05-06, 6 timmars flygresa 26 grader i luften 26 grader i vattnet! Men jag tror det lutar åt Vietnam och Kambodja!
Han är otrolig , mannen i mitt liv alltså, outtröttlig, letar resor och hotell på nätet och alltid blir det en stjärnträff!

Inga kommentarer: